2015. április 28., kedd

Adott el, hogy valaki Lego a Lego Alien építési projekt

Adott el, hogy valaki Lego f r Lego Alien építési projekt, én vagyok a nagy ő egy Lego Rajongó, csak akkor, amikor ez az esős időjárás gyakran otthon nagyon boldog vagyok, Lego, bár én vagyok a 21-et, ez tesz engem nagyon Spa imádom, Sajnos, a Lego nagyon drága, abban a pillanatban úgy néz ki, nagyon Anyagilag rossz nekem, így w rde én kérjen meg valakit, lehet, Lego wegschmei s w rde, mert egy lépés, hogy a hely a meghibásodás vagy egyéb gr nk, hogy nekem I w re is nagyon hálás persze, w I rde a szállítási költségeket nem tudom építeni az időben a Külföldiek 2 A R vissza A space colony "Hadleys Remény" után I w rde is a szállítási költségek bernehme Itt van a második projekt, ami Hadleys Remélem építeni m, mint téma LEGO Star Wars A Klónok Háborúja Skytop "a Klónok Háborúja főszezonban 1 epizód csatát a droid" Már az elején a szobába, S az iskolák vették át, a felső részén a S iskolák, még a tervezett vagyok, keresnek, elsősorban a nyomtatott kövek Db Műszaki ábrák, szürke kövek, art kövek van egy ötletem, f r a között G n a g e a 7. ábra új szürke alap tégla lemezek speciális kövek az összes színt I am looking mind e lemezek 6x14 6x16 6x18 6x20 6x22 6x24 alap kövek 2x4-es 2x8 2x10 ez a lap alján a projekt vannak telepítve, ahol még csak nem láttam én keresem sürgősen Alapján kövek színe Világos Szürke azonban szintén a szín a Kék, Ez a mutató célja, hogy azok számára, akik nem tudják, mi a teendő a Lego, ez is dobja w hatóságok, mert a daf r, hogy bármilyen használata, De az is, hogy azok, akik már minden a Készletek Lego épül fel, most részek világos, s nem tudja, hol betette w tényleg újra őrült kedves tőled, hogy add nekem a Lego tégla, tányérok stb berlasst, úgy, hogy a projekt továbbra is dolgozik Ingyen, vagy akár f r kis pénzt, mivel én még mindig a képzés vagyok díjat adnak el,

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése