2015. május 15., péntek

13 db papírtokos eredeti DVD filmcsomag - Jelenlegi ára: 500 Ft

DVD papírtokos 13 film csomagban 500 Ft/csomag
A filmeket egyszer néztem meg, eredetiek, jó állapotúak, és két bontatlan. Van továbbá egy rossz állapotú műanyag tokban lévő film is. Ennek hiányzik a fólia borítása, celluxszal van a borító felragasztva a tokra, hátul el is szakadt egy kis részen, de eredeti a borító és a film is (a lemez karcmentes). Én így kaptam. Az ár a teljes csomagra vonatkozik.
Az ördög építésze
Pánik az irányítótoronyban / A vörös ajtó titka
Út a pokolba
Ördögien veszélyes / Gyémántcsapda
Rémmesék: Indián bosszú, A tutaj, Az autóstoppos (Stephen King történetei) - BONTATLAN!
Szamba
Túl fiatal a halálhoz?
Egy bérgyilkos naplója - BONTATLAN!
Igazságos küldetés - Rossz állapotú műanyag tok!
Helyhiány miatt magángyűjteményem részlegesen felszámolom.
Személyes átvétel:
XX. kerület: esténként és hétvégén
XVI. kerület: munkanapokon munkaidőben (esetenként szombaton is)
XI. kerület: szombat délelőtt (itt nem én vagyok)
Üllő: esténként és hétvégén (itt sem én vagyok)
Postázás: Több filmet és könyvet is tettem fel, érdemes egy csomagba többet kérni!


Jelenlegi ára: 500 Ft

Az aukció vége: 2015-06-04 21:02
. 13 db papírtokos eredeti DVD filmcsomag - Jelenlegi ára: 500 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése